6:00 – 8:00 – zabawy dowolne w grupie łączonej – w grupie I (sala Franklinów)
Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego
8:00 – 8:30 – gry i zabawy dydaktyczne wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające u dziecka zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, gry i zabawy wspomagające rozwój ruchowy dziecka (30 min)
8:30 – 9:00 – przywitanie, zabawy integracyjne, zestawy ćwiczeń porannych (15 min), czynności higieniczno-porządkowe, samoobsługowe (przygotowanie do śniadania) (15 min)
9:00 – 9:30 – śniadanie
9:30 – 10:00 – zajęcia dydaktyczne realizowane wg wybranego programu wychowania przedszkolnego (30min)
10:00 – 10:35 – zabawy dowolne przy niewielkim udziale nauczyciela (35 min)
10:35 – 10:50 – II śniadanie – owoce (15 min)
10:50 – 11:00 – przygotowanie do wyjścia na powietrze (10 min)
11:00 – 11:45 – pobyt na świeżym powietrzu lub zajęcia na sali gimnastycznej w tym: spacery, pobyt na placu zabaw, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, itd. (45 min)
11:45 – 12:00 – czynności higieniczno-porządkowe, samoobsługowe (15 min)
12:00 – 12:30 – obiad (30 min)
12:30 – 13:00 – odpoczynek na dywanie, słuchanie bajek lub muzyki (30 min)
13:00 – 14:15 – leżakowanie (gr. I), odpoczynek, słuchanie bajek lub muzyki, zajęcia dodatkowe (doskonalenie sprawności manualnej, praca z książkami, zabawa na sali)
14:15 – 14:30 – czynności higieniczno-porządkowe, samoobsługowe
14:30 – 14:45 – podwieczorek
14:45 – 17:00 – gry i zabawy dydaktyczne wspomagający rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze rozwijające u dziecka zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne i uzdolnienia muzyczne dzieci, gry i zabawy wspomagające rozwój ruchowy dziecka